Мање размишљања на послу - већи осећај среће
ВАШИНГТОН - Истраживање које су урадили професори и истраживачи Ирвин универзитету у Калифорнији показало је да су најсрећнији на послу радници који обављају своје радне задатке који не захтевају много размишљања.
"Посао који не захтева психичку укљученост пружа особи осећај испуњености и задовољства без много стреса и фрустрација", објашњава вођа истраживачког тима Глориа Марк.
Иначе, истраживање је спроведено на запосленима Мајкрософта (Мицрософта), који су испуњавали задатке примања и сервисирања разних података током целог дана, пише портал Кликс.
Истраживање је, такође, показало да су се службеници у тренутку извршавања пословних задатака који захтевају велику пажњу и концентрацију осећали много мање срећним него када се од њих тражило само пуко читање порука и одговарање на електронску пошту.
"Концентрација доводи до једне врсте стреса, а људи су генерално срећнији када нису под стресом. С друге стране, посао који не захтева већи напор пружа осећај задовољства због испуњења радне обавезе", наводи се у закључку истраживања.