Ако купујете нешто у овој продавници, ОБАВЕЗНО понесите торбу јер пластичне кесе више не продају
Или све спакујте у "Трајну торбу за цео живот" - дм памучну торбу коју ћете, уколико се оштети или поцепа, моћи бесплатно да замените за нову, а гаранција је доживотна!
Јесен, и живот без смисла, рекао би поново Црњански шетајући данашњим Београдом, у ком су крошње, уместо богатим јесењим бојама, "богато родиле" пластичне кесе. А онда би вероватно додао: "Где ми живимо?!" Па, хајде одмах да покушамо да одговоримо. Живимо у 21. веку, кад почињемо да схватамо да смо отишли предалеко и кад екологија постаје најважнија тема, а ЛОХАС (Lifestyles Оф Health Анд Sustainability) животни императив. Јер смо сви видели фотографије страшних ствари које једна обична пластична кеса може да учини живом свету.
А како да у томе успемо? Једноставно - корак по корак, доследно и без одустајања. Баш као што раде компаније које су схватиле да само оваквим приступом има наде за боље сутра, па смо последњих година били сведоци глобалне пропаганде против пластичних кеса, која је допринела да се драстично смањи њихова количина у рекама и океанима и да од највећег постану 10. по реду загађивач. Овом позитивном тренду се, међу првима у Србији, прикључио дм који је од 14. октобра у потпуности повукао пластичне амбалажне кесе из продаје, како би позитивно утицао на еколошку свест својих купаца, али и дао пример осталима.
Но наравно, рат против пластичних кеса није једина, а ни највећа битка коју треба да водимо. Паралелно би морао да крене и обрачун са пластичним флашама које су сада загађивач број један, а онда следе и омоти од хране, опушци, штапићи за уши, пластичне чаше...
А ту борбу додатно отежава чињеница да живимо у земљи у којој је избила мини револуција због "2 динара за кесу" и у којој се пластика вијори с дрвећа по центру престонице. Буквално.
На ове призоре не смемо да слежемо раменима под изговором "нисам ја". Треба скинути ту кесу с дрвета, треба бацити тај папирић који је "случајно испао" поред канте, треба избегавати производе за једнократну употребу, треба рециклирати и бити пример другима.
Дуг пут нас чека до момента кад ћемо моћи да се на питање с почетка текста похвалимо да живимо у једној еколошки освешћеној земљи, али, треба почети - од себе. А кампања "ОСВЕСТИ СЕ!" компаније дм значајно олакшава тај почетак.
Ово стратешко опредељење и комуникација имају за циљ да купцима понуде алтернативне производе, да им помогну да делују као пример у свом окружењу и да науче да живе у складу са ЛОХАС концептом. То подразумева здрав начин живота уз поштовање животне средине и одрживог развоја. Тако су се у њиховом асортиману нашле на десетине производа који задовољавају параметре одрживог развоја - од органске хране у папирним омотима, преко природне козметике, до хигијенских производа које ћете моћи да користите без гриже савести. На крају, све то можете да спакујете у "Трајну торбу за цео живот" - дм памучну торбу коју ћете, уколико се оштети или поцепа, моћи бесплатно да замените за нову, а гаранција је доживотна.