Плате су ОГРОМНЕ, али раде и по СТО САТИ без прекида: Ево како су гејмери хоби претворили у УНОСАН ПОСАО
Ограничена комуникација с колегама, нереални захтеви послодаваца и суочавање са темама о насиљу, само су неки од разлога зашто гејмери невољно одлазе на посао.
Прошле године, гејминг индустрија је зарадила око 150 милијарди нето прихода, а прогноза је да ће у 2020. та цифра далеко прећи 200 милијарди долара.
ЗА ПОЧЕТАК ДОВОЉНЕ САМО ТРИ КОШНИЦЕ! Ево колико је новца потребно да би се започео ПЧЕЛАРСКИ БИЗНИС
ЧИКА ЈОЦА НАПРАВИО ДВА МИЛИОНА ОПАНАКА: Најстарији и једини опанчар у Тимочкој Крајини ради као у најбољим годинама!
ПОЧЕЛА ИЗГРАДЊА ФАБРИКА ЧОКОЛАДЕ: Сигуран посао добиће стотинак Новосађана
Они који праве видео игре неспорно зарађују много, чак и у Србији, али да ли је новац довољан мотив да буду задовољни?
Иако посао делује забавно и креативно, свакако и уносан, Нејтан Ортега каже да временом на површину испливава све оно мање лепо. Он се због запослења у гејминг компанији чак преселио из Тексаса у Калифорнију, али је убрзо почео да осећа све јачи притисак и да чак искашљава крв.
- Свака игра коју волите, било да "крадете аутомобиле", пуцате у каубоје или се обрачунавате с нацистима, иде преко "наших леђа". Највећи проблем је што руководиоци траже измене у последњем тренутку, креатори игрица су онда по великим стресом, а крајњи производ углавном не буде задовољавајући - каже Ортега.
Наглашава да је месецима радио на игрици у којој се људи међусобно убијају, иако су ми и доктор и терапеут рекли да да отказ. Десет креатора се поверило магазину Тиме, а сви су рекли како постоји веровање да је само битно "дочепати" се позиције у оваквим профитабилним компанијама и радити по сваку цену.
Не функционишу све гејминг компаније овако, али примера је много.
Извршни директор компаније "Роцкстар Гамес", која је паблишовала игрицу "Ред Деад Редемптион 2", каже да је интервјуисао кандидате за посао који су знали да раде 100 сати у континуитету да би завршили игрицу у задатом року.
Компанија "Ацтивисион Blizzard" је 2018, незадовољна радом својих запослених, поделила 800 отказа, иако је те године остварила 7,5 милијарди долара прихода.
Проблема у овој индустрији има много. Неки се жале и на лоше односе с колегама, односно на то да су људи слабо вољни да помажу и да цео дан гледају у своје мониторе. Комуникација је запостављена, а многи креативци се осећају као роботи. Када се све то накупи, долазе до онога што се назива бурн оут синдром, односно сагоревање на послу.
Пре неколико година, компанију "Риот Гамес", чија је игрица League оф Легендс, напустило је 150 радника јер сматрају да се компанија није трудила довољно да одговори на учестале појаве сексизма. Један од кретора видео игара, који је радио за "Мортал Комбат 11", рекао је да му је дијагностикован ПТСД (posttraumatski стресни поремећај), након година проведених у гејминг индустрији и прављења садржаја с елементима насиља и туче.
Сува ребарца, сланина и пршута, ЦЕЛО СЕЛО МИРИШЕ НА НАШЕ ПРОИЗВОДЕ: Трифуновићи су прави мајстори свог заната! (ФОТО)
АУСТРИЈСКИ ИНВЕСТИТОР ОТВАРА ФАБРИКУ У СРБИЈИ: Кључни део за аутомобиле производиће се у БЕЛОЈ ПАЛАНЦИ
За рибњак породице Милутиновић ЗНА ЦЕЛА СРБИЈА: Ево шта кажу - да ли се ИСПЛАТИ овај бизнис?
Човек који је постао посао: Четири лекције којима нас учи култни филм, о томе како не треба радити!
ПОЗНАТО ПИЋЕ ПРОИЗВОДИ НА СВОЈ НАЧИН: Овај Лозничанин оживео је стари занат након 30 година!